Додаткові вимоги: підвищення кваліфікації (курси, тренінги).
Обов'язки:
Маркетингові дослідження, сегментація ринку. Аналіз конкурентів.
Розробка та затвердження бюджету на рекламу та PR (розробка рекламних компаній для власної мережі магазинів, співпраця з дистрибʼюторами та партнерами).
Планування рекламних активностей, в рамках невеликого бюджету.
Організація та управління рекламними компаніями на всіх етапах (від розробки ідеї до її реалізації)
Оцінка ефективності всіх PR заходів.
Організація та проведення прес-конференцій та виступів в засобах масової інформації як самостійно так і з представниками компанії. Організація, проведення масових рекламних-інформаційних заходів (участь у виставках, тематичних заходах).
Робота з текстами — складання прес-релізів, статей, репортажів, заміток для ЗМІ, сценаріїв для урочистих заходів.
Координація роботи підрядників (послуги iвент-компаній, кейтерингові послуги, технічне забезпечення, фотографування заходу тощо).
Технічна постановка завдань дизайнеру щодо візуальної частини.
Робота в колаборації з відділом трейд маркетингу та діджитал фахівцями.
Що пропонує Компанія:
Умови праці згідно законодавства України.
Графік роботи з 9.00 до 18.00
Заробітна плата на ВТ 35 000 грн., після завершення ВТ - 40 000 грн.
Відправити резюме
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь із політикою конфіденційності